Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Retur

Hva er returadressen?

Vår postadressen for retur er følgende:

Be:Eco AS

Tvetenveien 32

0666 Oslo

Vi anbefaler på det sterkeste å orientere seg om priser hos Posten

En god regel er å pakke ting kompakt for å komme innunder lavest mulig vekt/volum grense. Styr unna alt med sporing. Sjekk priser hos Posten.

Hvem dekker returkostnaden?

I henhold til vanlige norske kjøpsvilkår er det kunden som dekker returkostnaden ved ordinær retur.

Hva hvis noe er skadet eller jeg har fått feil vare?

Har du fått feil vare eller det har skjedd transportskader og lignende så dekker selvfølgelig vi dette. Ta kontakt så ordner vi fraktetikett og slike ting for deg.

Trenger jeg å legge ved angreskjema?

Angreskjema er ikke nødvendig, men det er veldig viktig at det kommer tydelig frem hvem som er avsender.

Covid-19

Hvordan forholder Be:Eco seg til Covid-19?

På lageret bruker alle de ansatte håndsprit jevnlig: når man ankommer lageret, både før og etter pakking av varer osv. Arbeidsoverflater vaskes hver dag.

Når kunder henter varer hos oss, bruker vi alltid håndsprit før vi tar på produktene. Vi ønsker å møte kundene utenfor bygget fremfor at kunden kommer inn til lageret. Derfor er det viktig at hentekunden ringer på forhånd. For å imøtekomme strengere smittevernstiltak for Oslo, skal de ansatte bruke tøymunnbind når de møter kunder som henter varer på Teisen. 

Be:Eco tilbyr hjemlevering via Posten/Bring. Dette er et fraktalternativ når du kommer til kassa på www.beecoshop.no.